İhracat Sektöründe Büyük Gelişme Sales Plus’tan
Türkiye’de 2017 yılından itibaren, ihracat sektöründe büyük bir ivme yakalamıştır. 2017 yılındaki bu ivmesinden dolayı, Türkiye dış ticaret hacmi açısından 32. sıraya yükselmiştir. Bahsedilen ivme sayesinde, Türkiye’de istihdam alanları artarken, aynı zamanda da üretim karlılığı artıp, makro ekonomik dengeler sağlanmıştır. Böylelikle Türkiye’nin dış ticaret hacmi genişlemiştir
İhracatın bu denli önem arz ettiği dönemde, Türkiye'de ihracat kapasitesini arttırmak için birçok yola başvurulmaktadır. Bunların başında tabiki yapılan pazar talebi analizleri ✔şekilde analiz edip, satın alma davranışları gibi detaylar göz önünde bulundurularak yeni ihracat kurguları geliştirilebilir. Böylece her ay bir önceki aya kıyasla dış ticaret hacmi genişletebilinir.
Kurulduğu andan itibaren, durmadan büyümeyi hedefleyen Sale Plus birçok sektör için ilklere imza atmıştır. Bu sektörlerin başında ihracat sektörü de gelmektedir. Türkiye ve dünya genelinde ihracat hacmini ikiye katlamanıza olanak sağlayacak, mobil saha yönetim sistemi ile dış ticaret hacminde farkınızı yaratabilirsiniz.
Peki İhracat Sektörü İçin Geliştirilen Sales Plus Saha Satış Programının Artıları Nelerdir?
Sales Plus’un ihracat sektöründe gelişmeyi hedefleyen firmalar için, geliştirmiş olduğu satış otomasyonunun artılarını gelin hep beraber inceleyelim
1. Ürün Görsel Destekli Çıktılar
İhracatta en önemli noktalardan birisi de, ürün hakkındaki detaylı bilgilerdir. Sales Plus Saha satış programındaki bilgiler sayesinde, ihracatı gerçekleştirilecek olan ürünün bilgileri, direkt olarak proforma şeklinde çıktısını alabilirsiniz. Böylelikle ihracatı yapılacak ürünün tüm bilgilerine, anında ulaşarak süreci hızlandırabilirsiniz.
2. Offline Kontrol
İhracatta bir diğer önemli detay ise,sürekli işleri takip edebiliyor olmaktır. Logo destekli saha yazılım sistemli saha satış programı ile işlerin işleyişi her saniye takip ederek, oluşabilecek aksaklıkları anında giderebilirsiniz. İnternet olmadığı ortamlarda bile, offline konumundayken iş akışınızı takip edip planlayabilirsiniz.
3. Risk Yönetimi
İhracat yapanların belki de en önem verdiği konuların başında risk yönetimi gelmektedir. Riskli müşterileri saha satış programı ile detaylı bir şekilde analiz ederek, planlamalarınızı ve stratejilerinizi bu yönde oluşturabilirsiniz. Böylece risk yöntemi ile ihracat hacminizi büyütebilirsiniz.
4. Konum Bilgisi
İhracatla uğraşan firmalar her zaman için ihracatı yapılacak lokasyonun konum bilgisine ulaşmak isterler. Böylelikle ihracat sevkiyatını daha hızlı bir şekilde gerçekleştirebilirler. Sales Plus saha satış otomasyonu ile müşterinin lokasyon bilgilerine kısa sürede ulaşarak, hızlı aksiyon alınabilir.
5. Detaylı Raporlama
İhracatta başarılı ya da başarısız olduğunu değerlendirmenin en kolay ve etkili yöntem, raporlamalardır. Raporlamalar sayesinde, hangi bölgede ihracatın daha seviyelerde olduğunu, hangi bölgelerde ise ihracatta daha çok gelişim gerektiğini gözlemleme imkânı yakalayabilirsiniz.
6. Sanal Pos
Globalleşen dünyada, sanal ödeme imkanlarının payının etkisi yadsınamaz. Günümüzde her şeyin sanal ortamda gerçekleştiğini varsayarsak, ihracat alanında mutlaka ödeme imkanları için müşterilere sanal pos imkanıda sağlanmalıdır. Sales Plus’ın Logo destekli saha yazılım ile ihraç yaptığınız ürünlerin ödemesini sanal pos imkanıyla alabilirsiniz.
7. Online Mesajlaşma
Dış ticaret sektörünü göz önünde bulundurduğumuzda, anlık iletişim oldukça önem kazanmaktadır. Bu sebepten dolayı online mesajlaşma ayrıcalığıyla yapılan tüm işlemlerden anlık olarak haberdar olabilirsiniz.
Sales Plus’ın ihracat alanında yapmış olduğu saha satış otomasyonu yatırımıyla, ihracat alanında rakiplerinize kıyasla kısa sürede ivme kazanarak, dış ticaret hacminizi genişletebilirsiniz. Sales Plus ile tanışmak isterseniz bizimle iletişime geçebilirsiniz.