İmam hatip ortaokulları eski günlerdeki başarılara geri döndü. 53 öğrenci 500 tam puan aldı. Hafızlık proje okullarından mezun öğrencilerin başarısı da dikkatleri çekti.
İmam hatip okullarındaki sosyal, kültürel, sportif ve sanatsal etkinlikler, okul aidiyetini ve okul kültürünü geliştirip okul iklimine dönüştürüyor. Bu temellerden sonra genel müdürlük koordinasyonunda okullarda yürütülen projeler başarının anahtarı oluyor.
"Hedef LGS", "öğrenci rehberliği kapsamında birebir ilgilenme", "ortak performans değerlendirme", "okullardaki akademik takip komisyonları", "destekleme ve yetiştirme kurslarına aktif katılımların takibi", "EBA platformu üzerinden rehberlik", "hazırlanan örnek sorulardan öğrencilerin faydalanması", "Kalite Takip Sistemi (KTS) ile okullardaki çalışmalarının takibi", "LGS'de önceki yıllarda başarılı olmuş öğrencilerle sınava hazırlanan öğrenciler buluşturulması", "etkin rehberlik", "sınava doğru soru çözüm programlarının yapılması" gibi pek çok çalışma, elde edilen başarıda büyük role sahip oldu.