ISPARTA İL EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ 40 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ,53 KALEM KIRTASİYE MALZEMESİ VE 48 KALEM FOTOKOPİ MAKİNASI VE YAZICI CİHAZLARINA TONER ALIM İŞİ

ISPARTA İL EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ İÇİŞLERİ BAKANLIĞI EMNİYET GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

Isparta İl Emniyet Müdürlüğü 40 Kalem Temizlik Malzemesi,53 Kalem Kırtasiye Malzemesi ve 48 Kalem Fotokopi Makinası ve Yazıcı cihazlarına toner alım işi mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN

:

2023/835160

1-İdarenin

a) Adı

:

ISPARTA İL EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ İÇİŞLERİ BAKANLIĞI EMNİYET GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

b) Adresi

:

Fatih Mahallesi 102 Cadde No: 131 32300 ISPARTA MERKEZ/ISPARTA

c) Telefon ve faks numarası

:

2462281410 - 2462278307

ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası

:

https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı

:

Isparta İl Emniyet Müdürlüğü 40 Kalem Temizlik Malzemesi,53 Kalem Kırtasiye Malzemesi ve 48 Kalem Fotokopi Makinası ve Yazıcı cihazlarına toner alım işi

b) Niteliği, türü ve miktarı

:

Isparta İl Emniyet Müdürlüğü 40 Kalem Temizlik Malzemesi,53 Kalem Kırtasiye Malzemesi ve 48 Kalem Fotokopi Makinası ve Yazıcı cihazlarına toner alım işi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

c) Yapılacağı/teslim edileceği yer

:

Isparta İl Emniyet Müdürlüğü Destek Hizmetleri Şube Müdürlüğüne bağlı depolara teslim edilecektir

ç) Süresi/teslim tarihi

:

İhtiyaç listesinde belirtilen mal ve malzemeler İl Emniyet Müdürlüğümüz depolarına teknik şartnamedeki hususlara dikkat edilerek 30 takvim günü içerisinde mesai saatlerinde (08:00-17:00) tek seferde teslim edilecektir

d) İşe başlama tarihi

:

Sözleşme imzalanmasına müteakip işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati

:

14.09.2023 - 10:00

b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres)

:

Isparta Emniyet Müdürlüğü Destek Hizmetleri Şube Müdürlüğü Satınalma Büro Amirliği (Fatih Mahallesi 102. Cadde No:131 Merkez ISPARTA)


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgelere veya teknolojik ürün deneyim belgesine ait bilgiler.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:

İdaremize teklif edilen ürünler için numune getirilmesi zorunludur. Hazırlanan numuneler ise, beyan edilen bilgileri tevsik eden belgelerin sunulması ve/veya numune/demonstrasyon değerlendirilmesi tebliğ tarihinden itibaren 5 (beş) iş günü içerisinde İdareye teslim edilecektir.
Yapılan numune talebi zamanında karşılanmadığı takdirde ilgili firmanın teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.
Ekonomik açıdan en avantajlı 1. ve 2. olan firmalar tarafından idareye teslim edilen numunelerin her biri Kontrol Teşkilatı tarafından kontrol edildikten sonra şartnameye uygun olan ürünler kabul edilecektir.Teslim edilen malzemelerde her hangi bir bozukluk ve uygunsuzluk olması halinde uygun görülen malzeme ile değiştirilecektir. Her ne kadar şartnameye uygun olsa bile Kontrol Teşkilatı tarafından uygun görülmeyen (kalitesi düşük, rengi soluk, çizik, kırık, yırtık, bozuk vb.) ürünleri ise kabul etmeyip iade edecektir. Bu durumda ilgili firma üç (3) iş günü içerisinde yeni numuneyi idareye teslim edecektir. En fazla bir (1) numune değişimi yapılacaktır. Şartnamede ürün ile ilgili istenen rapor ve dokümanlar, numune ile birlikte hangi numuneye ait olduğu belirtilerek verilmelidir. Numunenin şartnameye uygunluk aşamasında denenmesi veya kullanılması halinde numune için ayrıca ücret ödenmeyecektir. Sözleşme imzalandıktan sonra 15 (onbeş) gün içerisinde firmalar tarafından teslim alınmayan numunelerden Kurumumuz sorumlu değildir. Tonerlere numune idarenin uygun gördüğü tonerlerden numune istenilecektir. İdare tarafından hangi tonerlere numune isteneceği Ekonomik açıdan en avantajlı 1. ve 2. olan firmalara tebliğ edilerek bildirilecektir.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:

4.4.1.

Kamu Kurum ve Kuruluşlara yapılan iş/İşler benzer iş olarak kabul edilecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:

Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

#ilangovtr Basın No ILN01879025