Isparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi (ISUBÜ) araştırma görevlisi alım ilanı yayınlandı.

ISUBÜ, üniversitenin çeşitli birimlerinde istihdam edilmek üzere öğretim elemanı alacak.  

Adaylar başvurularını, ilan takviminde belirtilen başvuru başlangıç tarihinden itibaren 15 Ekim 2024 Salı günü mesai bitimine kadar https://ik.isparta.edu.tr web sayfasından çevrimiçi (online) şekilde yapacak.

Isparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi Rektörlüğünden:
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ KADROLARINA AİT İLANI(2024-2)

Hileli Gıda Listesine 3 Firma Daha Eklendi Hileli Gıda Listesine 3 Firma Daha Eklendi


10.07.2018 tarihli Resmî Gazete'de yayımlanan Genel Kadro ve Usulü Hakkında 2 Sayılı Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi, 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu’nun ilgili maddeleri ve 09 Kasım 2018 tarih 30590 sayılı Resmî Gazete'de yayımlanan “Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğin” ilgili maddelerine göre
aşağıda belirtilen kadrolara öğretim elemanları alınacaktır.
GENEL ŞARTLAR
1) 657 sayılı Kanunun 48 inci maddesinde belirtilen şartları taşımak,
2) ALES’ten en az 70, Yükseköğretim Kurulu tarafından kabul edilen merkezi yabancı dil sınavından en az 50 puan veya eşdeğerliği kabul edilen bir sınavdan bu puan muadili bir puan almış olmak gerekir. Merkezi sınav muafiyetinden yararlanmayı talep edenlerin ön değerlendirme ve nihai değerlendirme aşamalarında ALES puanı 70 olarak kabul edilir.
3) Devlet yükseköğretim kurumlarının araştırma görevlisi kadrolarına başvurularda tezli yüksek lisans, doktora veya sanatta yeterlik eğitimi öğrencisi olmak şartı aranır.
4) Araştırma görevlisi kadrosuna başvuranların atamaları 2547 sayılı Kanun’un 50/d maddesi uyarınca yapılacaktır.
5) Ön değerlendirme ve nihai değerlendirme aşamalarında lisans mezuniyeti notunun hesaplanmasında kullanılacak 4’lük ve 5’lik not sistemlerinin 100’lük not sistemine eşdeğerliği Yükseköğretim Kurulu kararıyla belirlenir. Diğer not sistemlerinin 100’lük not sistemine eşdeğerliğine yükseköğretim kurumlarının senatoları karar verir.
6) Yabancı ülkelerden alınan diplomaların Üniversitelerarası Kurul tarafından denkliğinin onaylanmış olması şarttır.
7) Araştırma görevlisi kadrosuna başvurabilmek için sınavın yapıldığı yılın ocak ayının birinci günü itibarıyla otuz beş yaşını doldurmamış olmak gerekir.
MUAFİYET
(1) Doktora veya tıpta, diş hekimliğinde, eczacılıkta ve veteriner hekimlikte uzmanlık ya da sanatta yeterlik eğitimini tamamlamış olanlarda, Meslek Yüksekokullarının Yükseköğretim Kurulu tarafından belirlenen uzmanlık alanlarına atanacak olanlarda, yükseköğretim kurumlarında öğretim elemanı kadrolarında çalışmış veya çalışmakta olanlarda merkezi sınav şartı aranmaz.
(2) Meslek Yüksekokullarının, Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğin 6 ncı maddesinin dördüncü fıkrası kapsamındaki öğretim görevlisi kadroları haricindeki öğretim elemanı kadrolarına yapılacak başvurularda yabancı dil şartı aranmaz.

BAŞVURU ŞEKLİ, YERİ VE ZAMANI 

 

İLAN TAKVİMİ
İlan Yayım Tarihi 30 Eylül 2024 Pazartesi
Başvuru Başlangıç Tarihi 30 Eylül 2024 Pazartesi (Saat 08:30)
Başvuru Bitiş Tarihi 15 Ekim 2024 Salı (Mesai bitimi Saat 17:30)
Ön Değerlendirme Sonuç İlan Tarihi 18 Ekim 2024 Cuma
Giriş Sınavı Tarihi 22 Ekim 2024 Salı
Nihai Değerlendirme Sonuç İlan Tarihi 24 Ekim 2024 Perşembe
İnternet Başvuru Adresi https://ik.isparta.edu.tr


● Adaylar başvurularını, ilan takviminde belirtilen başvuru başlangıç tarihinden itibaren başvuru bitiş tarihinin mesai bitimi olan 17:30’a kadar Üniversitemiz https://ik.isparta.edu.tr web sayfasından çevrimiçi (online) şekilde yapacaklardır. Şahsen veya posta ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.
● Adaylar Üniversitemiz https://ik.isparta.edu.tr adresine e-devlet şifreleri ile giriş yaptıktan sonra Akademik Personel Alımı İlanı için başvuru işlemlerini başlatacaktır. Adaylar başvurmak istediği ilanı seçtikten sonra aşağıda yer alan belgeleri ilgili alanlara yükleyip “Başvuru Yap” butonuna tıkladığında online başvurularını tamamlamış olacaklardır. Adaylar sadece bir kadro ilanına başvuru yapabilecektir. Birden fazla ilana başvuru yapanların
tespiti durumunda adayların tüm başvuruları kabul edilmeyecektir.
Yüklenecek Belgeler:
1- ALES Sonuç Belgesi. (ÖSYM’nin web sayfasından Sonuç Belgesi Kontrol Kodu bulunan kare kodlu belge) Sonuçların açıklandığı tarihten
itibaren beş yıl geçerlidir.
2- Diploma veya Geçici Mezuniyet Belgesi. (Yabancı yükseköğretim kurumu mezunlarının diplomalarının Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca
denkliğini gösteren onaylı belge) (e-Devletten alınan karekod içeren belgeler ön ve nihai değerlendirme aşamalarında kabul edilir. e-Devlet harici
diploma/geçici mezuniyet belgeleri aslı var ise aslı taranarak sisteme yüklenmelidir. Aslı gibidir belgelerin ise onaylanmış hali taranarak yüklenmelidir.) eDevletten alınan karekod içeren belgenin/belgelerin ilanımızın yayımlandığı tarih ile son başvuru tarihi arasında tanzim edilmiş güncel halinin alınmış
olması gerekmektedir. Sisteme yüklenen karekod ve barkod içeren belgelerin ön değerlendirme süresi içerisinde doğrulaması yapılamayan belgeler geçersiz
sayılacaktır, değerlendirmeye alınmayacaktır.
3- Lisans Transkripti (onaylı) (Mutlaka aslı veya resmî kurumlarca onaylanmış ıslak imzalı/mühürlü hali taranarak sisteme yüklenmelidir. Kare
kodlu transkriptler kabul edilecektir).
4- Alanında tecrübe belgesi (onaylı belge) (İlanda belirtilen özel şarta göre) (Öğretim Görevlisi kadrosuna başvuracaklar için).
5- Lisansüstü öğrenci olduğuna dair belge (İlanda belirtilen özel şarta göre) (Araştırma Görevlisi kadrosuna başvuru yapacak adaylar için).
6- Yabancı dil sınavı sonuç belgesi (YDS veya ÖSYM tarafından eşdeğerliliği kabul edilen bir sınavdan muadili puanı gösteren belge) (Araştırma
Görevlisi ve Öğretim Görevlisi (Uygulamalı Birim) kadrolarına başvuru yapacak adaylar için).
7- Merkezi sınav muafiyetinden yararlanma hakkına sahip olduklarını gösterir belgeler sisteme yüklenmelidir.
● Adaylar tarafından çevrimiçi (online) başvuru sisteminde istenen bilgiler tam ve eksiksiz doldurulduğunda “Başvuru Yap” butonuna tıklandıktan
sonra sistem tarafından başvuru takip numarası oluşturulacaktır. Oluşturulan bu başvuru takip numarası ile başvurular üzerinde başvuru süresince
güncelleme yapılabilecek olup tüm sorumluluk adaylara aittir (Yanlış/eksik belge yükleme, farklı mezuniyetle başvurma, yanlış ilana başvurma ve benzeri).
● Gerçeğe aykırı belge yükleyenler ya da beyanda bulunanlar hakkında yasal işlem başlatılacaktır. Atamaları yapılmış ise atamaları iptal edilecektir.
Kurumumuzca kendilerine bir ücret ödenmiş ise bu ücret yasal faizi ile birlikte tazmin edilecektir.
● Başvuru esnasında yüklenecek belgeler PDF formatında olmalıdır.

DİĞER AÇIKLAMALAR VE ÖNEMLİ HUSUSLAR
1- Aslı veya resmî kurumlarca onaylanmış sureti istenilen belgelerin asıl veya onaysız bir belge olması durumunda adaylar değerlendirmeye
alınamayacaktır. Onaylı istenen belgelerin, Noterden veya Resmî Kurumlarca “Aslı Gibidir” yapılarak onaylanması gerekmektedir.
2- Sonuçlar Üniversitemizin internet adresinde (http://www.isparta.edu.tr/) yayımlanacaktır. İnternet adresimizde yapılacak duyuru tebligat
niteliğinde olup, adaylara ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
3- Üniversite sınav takviminde zorunlu hallerde değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
4- İdare uygun gördüğü takdirde ilanın her aşamasını iptal edilebilir.
5- www.turkiye.gov.tr İnternet adresinden alınan kare kodlu mezun belgeleri ile başvuru yapılabileceği, söz konusu belgelerin doğruluğunun
yükseköğretim kurumlarınca sorgulanarak ön ve nihai değerlendirme aşamalarında bu belgelerin kullanılabileceği, ancak atanmaya hak kazanılması halinde
diploma, mezuniyet belgesi asıl veya onaylı suretini getirmesi gerekmektedir.
6- Adaylar ilan metnindeki şartlara ilan takviminde belirtilen başvuru başlangıç tarihinden önce (Resmî Gazete’de yayımlandığı tarihte) sahip olması
gerekmektedir. İlanın yayımlandığı tarihten sonra edinilen belge ile başvuru yapılması halinde adayların başvuruları dikkate alınmayacaktır.
Adayların atamaları yapılmış olsa bile atamaları iptal edilecektir. Kurumumuzca kendilerine bir ücret ödenmiş ise bu ücret yasal faizi ile birlikte
tazmin edilecektir.


İLAN EDİLEN ÖĞRETİM GÖREVLİSİ VE ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ KADROLARINA AİT BİLGİLER

İlan Sıra No Birimi Bölümü Anabilim/Anasanat Dalı /Programı Adet Der. Ünvanı ALES
Puanı / Türü (En az)
YDS/Eşd eğeri Puan (En az) Özel Şartlar Adres ve İletişim Bilgileri
1 Orman Fakültesi Orman Mühendisliği Bölümü Orman Entomolojisi ve Koruma Anabilim Dalı 1 4 Araştırma Görevlisi 70 SAY 50 Orman Mühendisliği Bölümü lisans mezunu olmak. Orman Mühendisliği Anabilim Dalında tezli yüksek lisans yapıyor olmak. Isparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi Orman Fakültesi Doğu Yerleşkesi P.K.32260 Çünür / ISPARTA
+90 246 214 65 00
2 Teknoloji Fakültesi Elektrik- Elektronik Mühendisliği Bölümü Devreler ve Sistemler Anabilim Dalı 1 4 Araştırma Görevlisi 70 SAY 50 Elektrik Mühendisliği veya Elektrik- Elektronik Mühendisliği Bölümü lisans mezunu olmak. Elektrik- Elektronik Mühendisliği Anabilim Dalında tezli yüksek lisans yapıyor olmak. Isparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi Teknoloji Fakültesi Batı Yerleşkesi E-14 Blok (2-Kat) P.K.32260 Çünür / ISPARTA
+90 246 214 67 56
3 Teknoloji Fakültesi Makine Mühendisliği Bölümü Termodinamik Anabilim Dalı 1 4 Araştırma Görevlisi 70 SAY 50 Makine Mühendisliği Bölümü lisans mezunu olmak. Makine Mühendisliği Anabilim Dalında tezli yüksek lisans yapıyor olmak.
4 Teknoloji Fakültesi Mekatronik Mühendisliği Bölümü Mekatronik Mühendisliği Anabilim Dalı 1 4 Araştırma Görevlisi 70 SAY 50 Mekatronik Mühendisliği Bölümü lisans mezunu olmak. Mekatronik Mühendisliği Anabilim Dalında tezli yüksek lisans yapıyor olmak.
5 Ziraat Fakültesi Bitki Koruma Bölümü Entomoloji Anabilim Dalı 1 4 Araştırma Görevlisi 70 SAY 50 Bitki Koruma Bölümü lisans mezunu olmak. Bitki Koruma Anabilim Dalında tezli yüksek lisans yapıyor olmak. Isparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi Ziraat Fakültesi Doğu Yerleşkesi P.K.32260 Çünür / ISPARTA
+90 246 214 62 00
Muhabir: Nadir Öngören