Şirket, bundan sonra tüm dünyadaki kurumsal markasının Beko olarak kullanılacağını duyurdu.

İsim Değişikliği ile Globalleşme Stratejisi

Bilardoda 3.’lük kupası Yalvaç’tan Süleyman Turşucu’nun Bilardoda 3.’lük kupası Yalvaç’tan Süleyman Turşucu’nun

Arçelik A.Ş.'den KAP'a yapılan açıklamaya göre, globalleşme hedefleri doğrultusunda şirketin Türkiye dahil tüm coğrafyalardaki kurumsal markası bundan böyle Beko olacak. Bu değişiklikle, tüm dünyadaki çalışanların ve operasyonların ortak bir kurumsal marka çatısı altında birleştirilmesi amaçlanıyor.

Uluslararası Bağlı Ortaklıklar da Yeniden Yapılandırılacak

İsim değişikliği, şirketin yurt dışındaki bağlı ortaklıklarının kurumsal unvanlarının da Beko markasını içerecek şekilde değişmesi anlamına geliyor. Bu adım, global ölçekte tutarlı bir marka kimliği oluşturmayı hedefliyor.

Türkiye’deki Faaliyetler Devam Edecek

Arçelik, Türkiye'deki faaliyetlerine Arçelik Pazarlama A.Ş. üzerinden devam edecek. Şirket, mevcut markaları olan Arçelik, Beko, Grundig, Altus ve Leisure ile Türkiye pazarındaki faaliyetlerini sürdürecek.

Bu stratejik değişiklik, Arçelik’in uluslararası arenada daha güçlü bir marka kimliği oluşturmayı ve global pazarda daha etkili bir varlık göstermeyi amaçlıyor

Kaynak: Haber Merkezi