Dijital Kartvizit ile Firmanızı Bir Adım Öne Çıkarın!

Teknolojinin hızla ilerlemesi, gündelik hayatı kolaylaştırırken aynı zamanda reklam ve tanıtım çalışmaları kapsamında da gelişim göstermektedir. Geleneksel yöntemleri geride bırakan reklam çalışmalarından olan dijital kartvizit, sağladığı avantajları ve kolaylıklarıyla tercih sebebi olmaktadır. Firmaların veya şahısların kendilerini kapsamlı bir şekilde tanıtabilmeleri amacıyla tasarlanmış olan dijital kartvizitler, birçok alanda kullanıcılarına sorunsuz bir reklam deneyimi sunmaktadır. Dijital kartvizit ile birlikte reklam ve tanıtım çalışmalarını güçlendirmek isteyen firmalar, markaların tanınırlıklarını kısa süre içerisinde geniş kitlelere yayabilmektedir.

Dijital Kartvizit Nedir?

Reklamcılık ve tanıtım sektörünün en yeni ürünlerinden biri olan dijital kartvizit, geçmişte fiziksel olarak kullanılanların yerini çok kısa sürede almayı başarabilen bir unsur olarak öne çıkmaktadır. Dijital dünyaya kolaylıkla adapte edilen kartvizitler, böylelikle teknolojinin hayatın her alanına sirayet ettiği gerçeğini de ortaya koymaktadır. Birbirinden farklı özelliklere sahip olan dijital kartvizitler, genellikle NFC özellikleri kartlara bilgilerin eklenmesi yoluyla meydana getirilmektedir. Özellikle NFC özellikli cep telefonları ile birlikte kolaylıkla veri alışverişi yapabilen bu kartlar, fiziksel kartvizitlerin yaptığı işlemi akıllı teknolojik cihazlar ile yapmaktadır.

Dijital kartvizitlerin temas ettiği her cep telefonunda, firmanın veya işletmenin arzu ettiği tüm bilgiler karşı tarafa aktarılmaktadır. Böylelikle çok kısa bir zaman içerisinde müşteriler, aradıkları tüm hizmet ve faaliyetlere kolaylıkla erişebilmektedir. Dijital kartviziti cep telefonuna okutan kişiler, tasarlanmış olan web sayfasına yönlendirilmektedir. Bununla birlikte firmaya ait cep telefonu, e-mail ve diğer sosyal medya hesapları da müşterilerin cep telefonunda belirmektedir.

Normal şartlarda fiziksel kartvizitlere sığmayacak olan bilgiler, dijital kartvizit ile birlikte kolaylıkla müşterilere gönderilebilmektedir. Aynı zamanda sabit bir sayfa değil, devamlı olarak güncellenebilen bir web sitesine yönlendirilen müşteriler, bu bağlamda şirketin ticari bilgilerinden, pazaryerlerinde satışta olan ürünlerine kadar her detayı görebilmektedir.

Dijital Kartvizit Çalışma Mantığı Nasıldır?

Dijital kartvizit satın aldıktan sonra ilk etapta bir profil oluşturulması gerekmektedir. Bu profil oluşturulduktan sonra QR kodu veya NFC özelliklerine göre hangi sistemin kullanılacağı belirlenmelidir. Eğer QR kodlu sistem tercih edilecek ise kodun okutulduğunda hangi sayfaya yönlendirmesi gerektiği gibi detaylar uzman firmalar tarafından yapılmaktadır. Bu konuda profesyonel destek alınması gerekirken, NFC özellikli sistemlerde de benzer süreç işlenmektedir.

Dijital kartvizitin çalışma mantığı iki farklı şekilde yapılmaktadır. QR kodlu dijital kartvizitlerde müşterilerin ilgili bölümü kamera aracılığı ile taratması gerekmektedir. NFC özellikli kartlarda ise yine aynı özelliğe sahip cep telefonlarının arkasına veya önüne kartın yaklaştırılması yeterli olmaktadır. Bu durumda daha önceden tasarlanmış olan web sayfası veya uygulama linki müşterinin cep telefonunda aktif olmaktadır.

Dijital Kartvizit Nasıl Paylaşılır?

Dijital kartvizitler, sağladığı avantajlarının yanı sıra kullanım bakımından da firmalara pek çok açıdan kolaylık sunmaktadır. Dijital kartvizit paylaşımı hakkında bilgi sahibi olmadan önce ilk etapta hangi sistemin tercih edileceği konusu kararlaştırılmalıdır. NFC veya QR kodlu sistem arasından seçim yapıldıktan sonra dijital kartvizit tasarımına geçilmelidir. Dijital kartvizit tasarımı, tamamen teknolojik yöntemlerle yapılmakta olup herhangi bir şekilde karşı tarafa fiziksel olarak bir ürün vermeyi içermemektedir.

NFC dijital kartvizit paylaşımı, karşı tarafın akıllı cihazına temas ettirerek paylaşılabilmektedir. Saniyeler içerisinde cep telefonu veya tablet gibi araçlarda etkin hale gelen tanıtım sayfası ise müşteriyi kendi içerisinde yönlendirebilmektedir. QR kodlu dijital kartvizit paylaşımında karşı tarafın cep telefonu ile ilgili bölgeyi taratması yoluyla paylaşılabilmektedir. QR kodlu dijital kartvizitler aynı zamanda e-mail veya sosyal medya platformları aracılığı ile de kolaylıkla iletilebilmektedir.

Dijital kartvizit paylaşımının bir başka yolu ise sms ile yapılan dağıtımlardır. Müşterilerin yönlendirilmesi istendiği web sitesinin linki kısaltıldıktan sonra sms yoluyla hedeflenen kitleye gönderilmektedir. Linke tıklayan müşteriler, ilgili kampanya, duyuru veya reklam metniyle karşılaşabilmektedir.

Dijital Kartvizit Nasıl Yapılır?

Dijital kartvizit, teknolojinin en yeni ürünlerinden biri olduğu için mutlaka uzmanlar tarafından yapılması gereken bir işlemdir. Tasarım sürecinde yaşanan en küçük bir aksilik, firmanın markasını zedelemekte veya müşteri tarafında kötü algılara neden olabilmektedir. Firmanın tanıtmak istediği ürünlerin veya hizmetlerin sıralandığı dijital kartvizit, bu nedenle titizlik ve uzmanlık gerektiren bir süreç olarak ifade edilebilmektedir.

Dijital kartvizit yaptırmadan önce ilgili reklam firmasının da belirli koşulları karşılayabiliyor olmasına dikkat edilmelidir. Özellikle web tasarım, yönlendirme veya teknolojik yeniliklere karşı bilgi sahibi olma gibi kriterler bu süreçte büyük önem arz etmektedir. Teknolojiye ayak uydurmak ve müşterilerine bu yöntemle yaklaşmak isteyen tüm firmalar dijital kartviziti kolaylıkla tercih edebilmektedir.

Günümüz trend ve estetik anlayışını fikir ışıkları ile birleştirerek firmanızın görünürlüğü ve bilinirliğini artıracak reklam ürünlerini tasarlayan Posh Reklam, bu alanda ihtiyaç duyacağınız tüm ürün ve hizmetleri başarı ile karşılamaktadır. En kaliteli reklam ürün ve çalışmalarını tüm Türkiye ve Avrupa’ya hızlı şekilde garantisi sunan Posh Reklam ile iletişime geçerek dijital kartvizit ve oneway vision baskı gibi ihtiyaçlarınıza yönelik sipariş oluşturabilir, kaliteli reklam çalışmalarının konforunu yaşayabilirsiniz!       

Kuyumcularda yeni dönem! Altın alırken dikkat Kuyumcularda yeni dönem! Altın alırken dikkat

Editör: Haber Merkezi