Türkiye'nin 81 ilinde faaliyet gösteren ve her gün binlerce vatandaşın alışverişini yaptığı süpermarket zincirlerinden şikâyetler gelmeye devam ediyor. En son şikâyet İstanbul Kadıköy’de bulunan A101’den geldi.

Kahvaltılık alışveriş yapmak için internetten alışveriş yapan gazeteci Serkan Candaş, A101’in mobil uygulamasından Marmarabirlik Salamura Siyah Zeytini sipariş etti. Kurye tarafından evine getirilen zeytini açan Candaş, zeytinlerin küflü olduğunu görünce büyük şok yaşadı.

ÖTV’siz araçta yeni limit belli oldu ÖTV’siz araçta yeni limit belli oldu

Zeytinin son kullanma tarihi 2025 olmasına rağmen tamamen küflendiğini gören Candaş, A101 ve Marmarabirlik yetkilileriyle görüşmek istedi ancak yetkili bir kişiye ulaşamadı.

Serkan Candaş gerekli yerlere tüm şikâyetleri edeceğini ve başkasının başına bu olay gelmemesi için çabalayacağını belirtti.

Kaynak: