Beyaz eşyaların onarımı ve bakımı, genellikle üretici firmaların belirlediği yetkili servisler aracılığıyla yapılması gereken bir süreç olarak bilinir. Ancak son zamanlarda ortaya çıkan durumlar, tüketicilerin yetkili olmayan özel servislerin tuzağına düştüğünü gösteriyor.

Komşu İlde Deprem Oldu AFAD Açıkladı Komşu İlde Deprem Oldu AFAD Açıkladı

Isparta'da birçok tüketici, beyaz eşyalarının sorunlu olduğunu fark ettiğinde üretici firmaların yetkili servislerini arıyor. Ancak bazı durumlarda, internet üzerinden aranan ve yönlendirilen servislerin yetkili olmadığı ortaya çıkıyor. Bu özel servisler, genellikle yüksek maliyetlerle ve garanti koşullarını ihlal ederek tüketicilere hizmet sunuyor. Örneğin, garanti kapsamındaki bir tamiratı yetkili olmayan bir servis gerçekleştirdiğinde, ürünün garanti dışı kalma riski doğuyor ve tüketiciler ek maliyetlerle karşı karşıya kalabiliyor.

ISPARTALI VATANDAŞ BEYAZ EŞYASI TAMİR EDİLDİKTEN SONRA YETKİLİ SERVİS OLMADIĞINI ANLADI

Isparta'da yaşayan F.S.A. evlerinde bozulan beyaz eşyası için internetten yetkili servis aradıklarını ve çıkan numaradan gelen kişilerin makineyi götürüp tamir edip getirdiklerini söyledi. F.S.A.'nın servisin yetkili servis değil özel servis olduğunu anlaması üzerine başka vatandaşların mağdur olmaması için internetten çıkan numaraları direk aranmaması gerektiğini, özel servislerin internete reklam vererek tüm numaraları kendilerine yönlendirdiğini söyleyerek markanın sitesinden yetkili servisin bulunabileceğini belirtti.

Muhabir: Ali Rıza Cesur